Veelgestelde vragen

Bestellen

Neem zo snel mogelijk contact met ons op wanneer uw bestelling niet juist is. Dit kan zowel telefonisch als per mail. We proberen samen met u te kijken naar een passende oplossing. 
Helaas is dit niet mogelijk. Elke tuindeur heeft een andere cilinder. Wij maken gebruik van standaard cilinders die u eventueel zelf eenvoudig kunt vervangen.

Betalen & facturen

Na het afronden van uw bestelling in de webshop kunt u betalen via iDeal.
U dient na het afronden van de bestelling te betalen. 

Bezorging

Ja, dat is mogelijk. Tijdens het bestellen kunt u aangeven of het factuuradres gelijk is aan het verzendadres. Wanneer dit niet het geval is, kunt u een ander adres invoeren.


De levering vindt meestal plaats binnen kantooruren en wij begrijpen dat het niet altijd mogelijk is om hierbij aanwezig te zijn. Het is dan wenselijk om wel telefonisch bereikbaar te zijn. De chauffeur kan u dan in geval van vragen bereiken. 


De levertijd varieert per product. De meeste artikelen kunnen wij binnen 1 á 2 weken leveren. 
Indien wij bij de bestelling uw telefoonnummer hebben ontvangen, wordt u bij levering een halfuur van tevoren gebeld door onze chauffeur. 
Ja, dat is mogelijk. Wij vragen u contact met ons op te nemen voor de kosten hiervan.

Klachten

Mocht u onverhoopt een klacht hebben over een product, neemt u dan alstublieft contact met ons op. Dit kan zowel telefonisch als per mail. We kijken dan samen met u naar een passende oplossing. 
Ondanks de zorgvuldigheid waarmee wij met onze producten omgaan, kan het helaas zo zijn dat er een beschadiging is ontstaan. Wij verzoeken u dan om zo snel mogelijk contact via de mail met ons op te nemen. We vragen u om foto's mee te sturen van de beschadiging. We zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. 

Retourneren

Ja, dat is mogelijk als de pakketten voldoen aan de afmetingen van de bezorgdienst. Deze kosten zijn voor uw eigen rekening.
De bestelde producten kunnen binnen 14 dagen na levering geretourneerd worden. De producten kunnen alleen geretourneerd worden als ze ongebruikt, onbeschadigd, niet verkleurd en/of vies geworden zijn. Artikelen die speciaal op maat gemaakt zijn kunnen niet geretourneerd worden.
Zodra de producten correct en volgens de voorwaarden van retourneren zijn ontvangen bij ons ontbinden wij de aankoop en zullen wij het bedrag naar u terugstorten.
Ja, dat is mogelijk. U kunt de producten terugbrengen naar onze vestiging in Genemuiden.
Ja, dat is mogelijk. De transportkosten voor het laten ophalen van de producten zijn €125. Dit bedrag wordt met het retourbedrag verrekend. 

Overige

Onze openingstijden zijn:
Maandag: 8:00-17:00uur
Dinsdag: 8:00-17:00uur
Woensdag: 8:00-17:00uur
Donderdag: 8:00-17:00uur
Vrijdag: 8:00-17:00uur
Zaterdag: 8:00-12:30uur
Zondag: Gesloten
Ja, bij ons gelden er algemene voorwaarden. U kunt deze bij onderaan de homepagina vinden. 

Overige vragen over de producten

Bij een cilinderslot zitten standaard 3 sleutels. 
Ja, het slot zit al voor gemonteerd.
Dit bekijken wij altijd vanuit de positie waarin u de deur naar u toe opentrekt. Wanneer u de deur naar u opentrekt met de scharnieren aan de linkerkant, dan is het een linksdraaiende deur. Trekt u de deur naar u toe open en zitten de scharnieren aan de rechterkant, dan is het een rechtsdraaiende deur. 
Dit is per product verschillend. Wel staat het altijd vermeld bij de productinformatie en/of specificaties. Komt u er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op.
Ja, bij de poorten zit hang- en sluitwerk inbegrepen. 

Montage service

Het is noodzakelijk dat u bij de aanvang van het plaatsen aanwezig bent. Zo kunt u samen met het montageteam de juiste locatie en hoogtelijn vaststellen. Ook is het van belang dat u aanwezig bij de oplevering. U hoeft verder niet de gehele tijd aanwezig te zijn; wel is het prettig wanneer u telefonisch bereikbaar bent. 

Het is niet nodig dat u de hele tijdsduur aanwezig bent. Wel is het noodzakelijk dat u aan het begin van plaatsen er bent zodat u samen met het montageteam de juiste locatie en hoogtelijn vast kunt stellen. Ook is het van belang dat u aanwezig bent bij het opleveren. 
Daarnaast is het makkelijk als u tijdens montage telefonisch bereikbaar bent. 
Ja, het is mogelijk om uw schutting te laten plaatsen. Het plaatsen gebeurt door een ervaren extern montageteam. De communicatie hierover verloopt altijd via ons. 

Zakelijke klanten

Ja, dat is mogelijk. U kunt hiervoor contact met ons opnemen en wij sturen u vervolgens onze zakelijke prijslijst toe. 
Bestellingen dienen bij voorkeur per mail of anders telefonisch gedaan te worden.
Nee, als u geen hovenier of schuttingzetter bent, komt u bij ons niet in aanmerking als zakelijke klant.